مستضعفین تی وی

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي نَفْسَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي نَفْسَكَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي رَسُولَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي رَسُولَكَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي حُجَّتَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دِينِي‏

دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری پشتیبانی

مذهبی
توحید
مهدویت
معاد
نماز
قرآن
احکام
امر به معروف و نهی از منکر
حجاب
اثر منفی دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
ازدواج
محرم
نگاه
ابلیس
گناه
نبوت
روزه
خمس
زکات
عاشورا و امام حسین
آیا می دانید ؟
احادیث ، روایات ، داستان
احادیث ناب
روایات ناب
داستان ناب
کتاب و گفتۀ بزرگان
علمی
اجتماعی
حق الناس
رشوه
مطالب جالب
دیگر مطالب
واقعیات جامعه غرب
تاثیر سایتها و فیلمهای غیر اخلاقی
مد و مدگرایی
پزشکی
مشکلات مبتلا به
دانلود
مناجات حاج منصور ارضی
سید مهدی میر داماد
نرم افزار کاربردی موبایل
دانلود سخنرانی
موبایل
کتاب
نرم افزار
کامپیوتر
نرم افزار
کتاب
اخبار
سینما و تلوزیون
رژیم پهلوی
سخنرانی استاد پناهیان


حجاب
حجاب
روزه
نماز
روزه
امر به معروف و نهی از منکر
نگاه حرام
نگاه
اسرار روزه
روزه درمانی
امر به معروف
نهی از منكر
ماه رمضان
امر به معروف و نهی از منكر
شیطان




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 15601
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !
 
   
 

 

 

دختری که بخاطر حفظ دینش کچل کرد !!
فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که نسبت قابل توجهی از جمعیتش را مسلمانان تشکیل می دهند اما در همین حال یکی از بیشترین کشورهایی است که با دین مبین اسلام و به ویژه مسأله حجاب و ساخت مساجد مخالفت می ورزد.
به گزارش مشرق به نقل از شیعه، در همین حال اخیرا چندین قانون علیه حجاب و نقاب صادر شده که موجب محدود شدن زنان و دختران محجبه در این کشور گردیده است.
اخبار رسیده از پاریس پایتخت فرانسه حاکی از آن است که “سنیت دوجانی” دختر جوان ۱۵ ساله فرانسوی ترک تبار که از دختران محجبه در فرانسه به شمار می رود، پس از صدور قوانین جدید علیه حجاب، از حضور در مدرسه منع شده بود.
گفته می شود وی که از یکسو مصمم به ادامه تحصیل بوده و از سوی دیگر حاضر به کنار گذاشتن حجاب و نشان دادن موی خود به نامحرمان نبوده، در اقدامی جالب و اعتراضی تمام موی سر خود را تراشیده و با چهره جدید خود در مدرسه حاضر شد.
این اقدام وی جنجالی گسترده در فرانسه به وجود آورده و اعتراض برخی سازمان ها و مؤسسات مدافع حقوق بشر را برانگیخته است. در همین حال بحث و جدل های وسیعی در فضای مجازی و سایت های اجتماعی و تالارهای گفتگو به وجود آورده است.
گفتنی است “سنیت دوجانی” دانش آموز مدرسه “لویس پاستیر” در شهر “استراس بورگ” در منطقه “آلزاس” در شمال فرانسه است.
مقامات این مدرسه به وی اطلاع داده بودند که قرار است بر اساس قانون جدید صادر شده، حجاب او را در مقابل دید همگان از سرش بردارند، همین امر موجب شد که وی پیش از این اقدام، موهای سر خود را بتراشد تا وقتی حجابش را بر می دارند، مویی بر سر وی نباشد.

 منبع :  b-a-shabestar.blogfa.com


برچسب‌ها: حجاب, مطالب جالب, اخبار حجاب, حجاب در غرب, تحقیق حجاب,
 

چهار شنبه 10 خرداد 1398

 

چادربیچاره ی من...

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


چادربیچاره ی من...
چقدر درد میکشی این روزها...
باور کن من هم درد دل میکشم...
نه کم تر ازتو! هوا هر هوایی که میخواهدباشد... ابری و آفتابی...باران های اسیدی تهران،یا آفتاب تند و تیز قم!
تنهاتورادودستی بغل میگیرم تا به باد نروی...
شرمنده که از سر مادر... زینب... رقیه... سکینه... کشیدند تورا و شدی سایه ی سر "مّن"...

من ایرانیم به ایرانی بودنم افتخار می کنم...



برچسب‌ها: درباره حجاب , چادر مشکی,
 

چهار شنبه 10 خرداد 1398

 

ادامه مطلب


حضرت علی النقی (ع)

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


پناهیان:گفتمان «امام هادی(ع)» ، قلب گفتمان غرب را هدف گرفته است

ترویج فرهنگ عمیق و پربار شیعی همواره از بهترین گزینه‌ها برای مقابله با هجمه علیه مقدسات بوده است . اهمیت این نکته ،موضوعی است که «برهان» در گفت‌و گویی با حجت‌الاسلام و المسلمین«علیرضا پناهیان» مدرس حوزه و دانشگاه به شرح آن پرداخته است.

به نظر شما چرا از میان ائمه‌ی بزرگوار ما و در واقع معصومین ما هجمه‌های این دو سه ماه روی امام هادی(علیه‌السلام) متمرکز شده است؟

در ابتدا اجازه دهید یک پاسخ کلی خدمت شما عرض کنم و آن این که اساساً وقتی دشمنان با توجه به برخی جزییات به مقدسات ما حمله می‌کنند و تک‌تک امامان ما را مورد هجمه‌ی خاص قرار می‌دهند، این نشان دهنده‌ی این است که دین اسلام و به تعبیر دقیق‌تر اسلام ناب جایگاه بسیار خوبی در میان مردم جهان پیدا کرده و طبیعتاً هر قدر بر عزت اسلام افزوده بشود، به مقدسات دینی ما با توجه به برخی از جزییات خاص بیش‌تر هجمه خواهد شد.

نکته‌ی دوم این که این نشان‌ دهنده‌ی زبونی آن‌ها است که در مقام هجمه از روش‌های توهین و تمسخر استفاده می‌کنند واین که برای مقابله کردن راه چاره‌ی دیگری برای خودشان پیدا نمی‌کنند.



برچسب‌ها: امام هادی , توهین به امام هادی , دلیل توهین به امام هادی,
 

یک شنبه 7 خرداد 1398

 

ادامه مطلب


نقش کشورهاي دنيا در جنگ تحميلي عراق عليه ايران

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


نقش کشورهاي دنيا در جنگ تحميلي عراق عليه ايران

       پس از پيروزي شکوهمندانقلاب اسلامي ايران، دولت كارتر كوشيد دولت ايران را متقاعد كند كه به همكاري همه جانبه خود با ايالات متحده ادامه دهد كه جريان گروگانگيري ديپلمات هاي اين كشور، فضا را بيش از گذشته مخدوش نمود. آمريكا علاوه بر اين تحقير بي سابقه مي ترسيد امواج انقلاب اسلامي در كشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس نيز فراگير شود و منافع غرب بيش از پيش به خطر بيفتد بنابراين به دشمني علني با جمهوري اسلامي ايران برخاست.

      در اولين روزهاي مهر ماه سال 59 ، جمهوري اسلامي ايران که از وجود عناصر خود فروخته داخلي و ضد انقلاب رنج مي برد ، با تهاجم رژيم بعث که مسلح به تسليحات غرب و خصوصاً آمريكا بود ، روبرو شد و در دفاعي جانانه و مقدس به مدت 8 سال در برابر تمام کشورهاي استکباري ايستاد.
      تمامي کشورهاي حوزه خليج فارس از تاثيرات انقلاب اسلامي ايران دچار ترس و وحشت شدند که در اين ميان ،صدام موضع خصمانه تري نسبت به ايران داشت ،روابط تهران - بغداد تيره گشت به طوري که دو طرف يكديگر را به داشتن مقاصد نامطلوب متهم مي كردند. ايران ، عراق را به قاچاق سلاح به اعراب ناراضي در خوزستان و تجاوزات نظامي ادواري به خاك ايران متهم مي كرد. عراق نيز به نوبه خود ، ايران را متهم به پشتيباني و كمك رساني به شورشيان كرد عراق و حزب الدعوه مي كرد . بنابراين آمريکا اوايل دهه 1980 (1359) توان حمله نظامي موفقيت آميز عليه ايران را نداشت ، در نتيجه براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران را به ديگران واگذار وبه اين ترتيب ، وظيفه حمله به ايران را به عراق محول کرد.


برچسب‌ها: جنگ تحمیلی , دفاع مقدس,
 

یک شنبه 7 خرداد 1398

 

ادامه مطلب


كمك‌های كشورهای منطقه به عراق در طول جنگ تحمیلی

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


 

كمك‌های كشورهای منطقه به عراق در طول جنگ تحمیلی

این واقعیت كه كمكهای تسلیحاتی و اطلاعاتی كشورهای عربی به عراق در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران اگر از كمكهای نظامی كشورهای غربی و اروپایی بیشتر نبوده كمتر هم نبوده است، بر هیچ كس پوشیده نیست.

بسیاری از كشورهای عربی با استفاده از برخی تعبیرها و تفسیرها از جمله اظهارنظر ملك حسین، شاه سابق اردن در سال ‌١٩٨٠ میلادی كه گفته بود، ”عراق كشور عربی و برادر ماست كه نباید مورد هیچ‌گونه تهدید خارجی قرار گیرد و یا آسیبی از هر منبع كه باشد به آن برسد“ و همچنین اعمال فشارهای سیاسی و نظامی از سوی آمریكا، سیل كمكهای نظامی‌شان را به عراق در طی هشت سال جنگ علیه ایران سرازیر می‌كردند. بی شك بررسی میزان این كمكها و پرداختن به آمار و ارقام موجود در این زمینه از واقعیتهای تلخی پرده بر می‌دارد كه گذشته از هر چیز میزان اعمال نفود و فشار آمریكا بر كشورهای عربی را به خوبی نشان می‌دهد.

با توجه بر فرا رسیدن آغاز هفته‌ی دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، (‌٣١ شهریور ‌١٣٥٩ ـ ‌١٩٨٠) پرداختن به منظری جدید در خصوص عوامل پشت پرده این جنگ، از جمله حضور قدرتمند نظامی و مالی جهان عرب در پشت عراق در قالب ارسال كمكهای نظامی و همچنین فروش تسلیحات پیشرفته‌ی نظامی و همچنین كمك‌های مالی به این كشور، بیش از پیش عدم وجود توازن نظامی در این جنگ و نابرابری تسلیحاتی موجود میان عراق و ایران را به روشنی نمایان می‌سازد.

روز گذشته(یكشنبه) گزارشی درخصوص نقش و حضور كشورهای غربی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مورد بررسی قرار گرفت و همانگونه كه در ابتدای آن گزارش قید شده بود؛ در گزارش امروز كه به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس تهیه شده است؛ موضوع میزان كمك و حمایت كشورهای منطقه‌ای از عراق در این جنگ مورد بررسی قرار می‌گیرد.




برچسب‌ها: جنگ تحمیلی , دفاع مقدس,
 

یک شنبه 7 خرداد 1398

 

ادامه مطلب


اجرای طرح «خوش‌حجابی» در كشور

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


مدير مؤسسه ريحانة‌النبی(ص) از برگزاری طرح تثبيت حجاب با عنوان طرح «خوش حجابی» در شهرهای مختلف كشور توسط اين مؤسسه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدمهدی ابراهيم‌پور با اشاره به برنامه‌های مؤسسه ريحانة‌النبی(ص) اظهار كرد: فعاليت‌های اين مؤسسه در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح كشور در حال انجام است.

وی افزود: يكی از طرح‌هايی كه توسط اين مؤسسه در حال حاضر در سطح كشور به مرحله اجرا در آمده، تجميع فعاليت‌های مرتبط با حضور و فعاليت طلاب خواهر حوزه‌های علميه است. در اين طرح فعاليت‌های علمی و آموزشی و اجرايی با حضور بانوان طلاب در مقاطع مختلف آموزشی و فرهنگی استان‌های كشور اجرا می‌شود كه خوشبختانه اثرات مثبت اين طرح در سطح كشور نمايان شده است.

مدير مؤسسه ريحانة‌النبی(ص) تصريح كرد: با اجرای فعاليت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پيگير در سطح كشور، در سطح دانش‌آموزشی با رشد 50 درصدی نوجوانان كشور در اين زمينه مواجه بوده‌ايم و استقبال آنان به حجاب برتر به مراتب نسبت به گذشته ارتقا يافته است، حتی خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آنان نيز از اين مسئله بسيار خرسند بوده‌اند كه اين رضايت در بازخوردهای گزارشی و برخوردهای آنان با اين مسائل به خصوص در ارتباطات با مدارس دريافت شده است.

وی گفت: با وجود عدم حمايت‌های مورد نظر از اين مجموعه ملی در زمينه توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، خوشبختانه طرح‌های بسيار خوبی از سوی اين مؤسسه در سطح كشور در حال اجراست كه از آن جمله می‌توان به اجرای طرح «حافظان حجاب» در سطح كشور اشاره كرد که اين طرح در راستای ايجاد حركتی هماهنگ در بين دختران جوان و محجبه در سطح كشور به منظور در معرض قرار دادن اين ويژگی بزرگ است كه يكی از آنها در قالب طرح راهپيمايی نمادين حافظان حجاب در هفت شهر كشور در ماه جاری اجرا شد.

حجت‌الاسلام ابراهيم‌پور عنوان كرد: يكی ديگر از برنامه‌هايی كه اين مركز، پيگيری آن را به عهده داشته است اجرای طرح ويژه «چادرگذاری» در سطح كشور است كه در اين برنامه آيين چادرگذاری افرادی كه حجاب برتر را برای خود برگزيده‌اند در يك برنامه مفصل و معظم شركت می‌كنند تا نشان دهند كه چنين انتخابی، چه نقشی در سعادت و زندگی دنيوی و اخروی آنان خواهد داشت در واقع ارزش و اهميت چادر برای دختران جوان و حتی ساير اقشار مشخص می‌شود. خوشبختانه استقبال بسيار خوبی از اين طرح توسط مردم و خانواده‌ها به عمل آمده است.

وی در ادامه گفت: يكی از فعاليت‌های مهمی كه توسط اين مؤسسه در حال پيگيری و اجراست، برگزاری طرح «خوش حجابی» در سراسر كشور با هدف تثبيت حجاب دختران محجبه است. در اين طرح، دختران 7 تا 14 سال از سوی فعالان طرح حجاب و عفاف به صورت ناشناس شناسايی می‌شوند و تحت پوشش اين طرح قرار می‌گيرند و برای اين افراد پرونده شناسايی تشكيل می‌شود و تحت پوشش برنامه‎‎های آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای قرار می‌گيرند تا بتوانند در فضايی فرهنگی و معنوی با تعاليم و فرهنگ اصيل اسلامی و الهی مانوس شوند. دختران 14 تا 20 ساله نيز تحت پوشش طرح ديگری قرار می‌گيرند كه نظير اين طرح، فعاليت‌های آموزشی و فرهنگی و اطلاع‌رسانی در ابعاد مختلف، ويژه آنها انجام می‌شود.

مدير مؤسسه ريحانة‌النبی(ص) با بيان اين مطلب كه اين طرح اخير از يك سال و نيم قبل آغاز شده است، اظهار كرد: اين طرح هم‌اكنون در شهر مشهد آغاز شده است ولی در قم، هنوز مقدمات آن فراهم نشده است. هم‌اكنون در قم 65 هزار دختر 7 تا 14 وجود دارد كه در گستره حداقلی و اوليه اين طرح 1000 دختر تحت پوشش قرار می‌گيرند.

وی توليد محصولات فرهنگی عفافی و حجابی را از ديگر اقدامات اين مؤسسه نام برد و گفت: وجود برخی از اقلام پوشاكی ويژه بانوان در سطح كشور، نگران‌كننده است و سطح پوشش‌ها به دليل تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه دستخوش تغييرات بسياری شده است و از اين رو اين ضرورت احساس شد كه محصولاتی برای استفاده بانوان و حفظ بيشتر حجاب آنان تهيه و در جامعه نهادينه شود.

مدير مؤسسه ريحانة‌النبی(ص) از انتشار موسوعه جامع روايی عفاف و حجاب خبرداد و اظهاركرد: اين موسوعه توسط گروهی از پژوهشگران حوزوی با لحاظ آيات و روايات گسترده در موضوع حجاب و عفاف در دست تهيه است.

 

 

 

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

 

مصادیق بد پوششی اعلام شد

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


یک روز پس از اعلام اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مصادیق بدپوششی را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دیروز سردار احمدرضا رادان، گفت: "برخورد با دیش‌های ماهواره، بد پوششی، ‌اراذل و اوباش، ‌مزاحمین نوامیس، آلودگی صوتی و سالم‌سازی سواحل دریا را اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان است."

او امروز درباره چگونگی برخورد پلیس با افراد بدپوشش به ایسنا گفت: نگاه پلیس این نیست که افراد بدپوشش در اختیار چه کسی هستند بلکه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌کند.

به گفته او لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

دیروز رادان درباره مصادیق بدپوششی چنین گفته بود: "معیارهای بدپوششی بر اساس قانون و راهکارهای اجرای حجاب و عفاف پیش از این اعلام شده است و پلیس در حیطه وظایفش رفتار می‌کند."

پیش از این نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده بود با توجه به برنامه جدید نیروی انتظامی، برخورد با بد پوششی در دو مبحث تولید کنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود.

همچنین اعلام شده است که بعد دیگر اجرای این طرح شامل استقرار گشت های ثابت خودرویی امنیت اخلاقی در میادین، مجتمع های تجاری و خیابانها و گشت های موتور سوار انتظامی و راهنمایی در بزرگراههای شهر تهران است. این گشت ها با افرادی که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی هستند برخورد می کند.

 

 

 


برچسب‌ها: مصادیق بد پوششی , بد پوششی , پوشش,
 

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

مطالب گذشته

·

حجاب ارسال در : 1398/11/18 19:15

·

آیامیدانید ...؟ 4 ارسال در : 1398/05/10 20:26

·

آیا در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ ارسال در : 1398/05/01 16:02

·

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس ارسال در : 1398/05/01 15:58

·

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر ارسال در : 1398/04/29 18:37

·

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن ارسال در : 1398/04/29 18:31

·

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان ارسال در : 1398/04/28 16:50

·

داستان اراده محکم و همت بلند یک دختر ارسال در : 1398/04/23 17:18

·

داستان جالب عابد و سگ ارسال در : 1398/04/23 17:17

·

عشق واقعی... ارسال در : 1398/04/23 17:15

·

حکایت حمایت از حامیان حضرت علی(ع) ارسال در : 1398/04/23 17:09

·

عابد و شیطان ارسال در : 1398/04/23 17:08

·

تمنا ارسال در : 1398/04/23 17:07

·

تلخ ارسال در : 1398/04/23 17:05

·

چهار سخنی که زاهد را تکان داد! ارسال در : 1398/04/23 17:00

·

ماجرای امید بخش ترین آیه قرآن ارسال در : 1398/04/23 16:55

·

شیطان و فرعون ارسال در : 1398/04/23 16:52

·

داستان جالب بهلول و شکستن سر استاد ارسال در : 1398/04/23 16:34

·

حکایت آن درخت ارسال در : 1398/04/23 16:27

·

حدیثی زیبا ارسال در : 1398/04/20 18:16




لطفا برای بهبودی وبلاگ نظر بدهید و اگر مطلبی دارید که مفید است به abdekhodam@yahoo.com ایمیل کنید تا با نام خودتان در وبلاگ درج شود ، با تشکر ، یا علی .



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تحفۀ هوشیاری و آدرس tohfeyehushyari.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








>