مستضعفین تی وی

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي نَفْسَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي نَفْسَكَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي رَسُولَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي رَسُولَكَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي حُجَّتَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دِينِي‏

بیایید کمی مرد باشیم!!!

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری پشتیبانی

مذهبی
توحید
مهدویت
معاد
نماز
قرآن
احکام
امر به معروف و نهی از منکر
حجاب
اثر منفی دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
ازدواج
محرم
نگاه
ابلیس
گناه
نبوت
روزه
خمس
زکات
عاشورا و امام حسین
آیا می دانید ؟
احادیث ، روایات ، داستان
احادیث ناب
روایات ناب
داستان ناب
کتاب و گفتۀ بزرگان
علمی
اجتماعی
حق الناس
رشوه
مطالب جالب
دیگر مطالب
واقعیات جامعه غرب
تاثیر سایتها و فیلمهای غیر اخلاقی
مد و مدگرایی
پزشکی
مشکلات مبتلا به
دانلود
مناجات حاج منصور ارضی
سید مهدی میر داماد
نرم افزار کاربردی موبایل
دانلود سخنرانی
موبایل
کتاب
نرم افزار
کامپیوتر
نرم افزار
کتاب
اخبار
سینما و تلوزیون
رژیم پهلوی
سخنرانی استاد پناهیان


حجاب
حجاب
روزه
نماز
روزه
امر به معروف و نهی از منکر
نگاه حرام
نگاه
اسرار روزه
روزه درمانی
امر به معروف
نهی از منكر
ماه رمضان
امر به معروف و نهی از منكر
شیطان




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 15947
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


بیایید کمی مرد باشیم!!!

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


از دست نده این پستی که۳۰ ثانیه خوندنش طول نمیکشه

 

 ===بیایید پارسی وار زنان را پاس بدارید ===

این بار اگر زن زیبارویی را دیدید؛
هوس را زنده به گور کنید و خدا را شکر کنید برای خلق این زیبایی!

زیر باران اگر دختری را سوار کردید؛
جای شماره به او امنیت بدهید
و او را به مقصد مورد نظرش برسانید ، نه به مقصد مورد نظرتان!

هنگام ورود به هر مکانی؛
با لبخند بگویید: اول شما!

در تاکسی ، خودتان را به در بچسبانید، نه به او!

بگذارید زنِ ایرانی وقتی مرد ایرانی را در کوچه خلوت می بیند؛
احساس امنیت کند نه ترس!

بیاییدفارغ از جنسیت کمی مرد باشید!!!

 

منبع : radepaclip.com

 

سه شنبه 16 خرداد 1391

 

تاثیر جالب دعا بر مغز انسان!

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


محققان دانشگاه آرهاوس دانمارك با اسكن مغز بیش از 20 داوطلب در هنگام دعا و صحبت با خداوند اعلام كردند مغز افراد در هنگام دعا به گونه‌ای كه در هنگام صحبت با یك دوست فعال می‌شود، فعالیت می‌كند.
محققان دانشگاه آرهاوس دانمارك به منظور مطالعه بر روی این پدیده از داوطلبان خواستند یك بار به خواندن یك دعای مذهبی و یك بار به خواندن یك متن غیرمذهبی و اجتماعی اقدام كنند.
به گفته محققان در هنگام انجام عملیات اول و خواندن دعای مخصوص مسیحیان، قسمت‌هایی از مغز كه با مرور ذهنی و تكرار در ارتباط است، فعال شد.
طی آزمایش دوم، داوطلبان قبل از خواستن آروزهای خود از شخصیت خیالی بابا نوئل مشغول به خواندن دعاهای شخصی خود شدند كه این عمل باعث فعال سازی قسمت‌هایی از مغز كه در هنگام برقراری ارتباط با انسانی دیگر فعال می‌شوند، این محدوده از مغز با تئوری ذهن (هشیاری از اینكه دیگران دارای انگیزه و غرض مستقل هستند) در ارتباط نزدیك است.
قشر پیشین مغز در انسان یكی از عوامل كلیدی تئوری ذهن است.
به گفته محققان، این قسمت از مغز داوطلبان در هنگام انجام آزمایش دعاهای شخصی و صحبت با شخصیت بابانوئل غیر فعال بوده‌ است.
این پدیده نشان می‌دهد داوطلبان بابانوئل را شخصیتی كاملاً خیالی و خداوند را موجودیتی واقعی می‌دانند.
عصر ایران

 


برچسب‌ها: دعا , تاثیر دعا , تاثیر دعا بر روی مغز,
 

سه شنبه 16 خرداد 1398

 

ناگفته هايي از مراسم خاکسپاري پيکر امام (ره) پس از 23سال

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


بي ترديد يکي از تلخ ترين خاطرات ايرانيان در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي رحلت بنيان گذار جمهوري اسلامي، حضرت امام خميني (ره) است. خاطره تلخي که اکنون پس از 23 سال از وقوع آن، هنوز بسياري از مردم ياد آن روزها را درخاطرداشته و آن را با رسيدن ايام رحلت امام(ره) بازخواني مي کنند. خصوصا اين که اين خاطرات نگفته و نشنيده از زبان کسي باشد که مسئوليت مستقيم را در مراسم تدفين آن روح خدا بر عهده داشته است.

در همين رابطه سردار خسرو عروج فرمانده پيشين سپاه حضرت ولي امر (عج) که در سال هاي آخر دهه 60 مسئوليت حفاظت از شخصيت ها را برعهده داشت، پس از 23سال در گفت وگو با خراسان ناگفته هايي را از مراسم تدفين حضرت امام (ره)بيان می کند که با توجه به مسئوليت مستقيم سپاه تحت امراو در اين کار خطير، جالب و شنيدني خواهد بود. وي هم اکنون جانشين فرمانده دانشگاه تربيت افسري امام حسين (ع) است؛ دانشگاهي که در ابعاد نظامي و علمي کار آموزشي سپاهيان آينده را بر عهده دارد.

*سردار براي شروع از روند خاکسپاري پيکر مطهر امام(ره) بگوييد.

براي شروع ابتدا بايد بگويم که نيروي مخصوص حضرت ولي امر(عج) که من درآن زمان فرمانده آنها بودم چه نيرويي بود و چه مي کرد؟ يکي از يگان هاي سپاه پاسداران يگان نيروي مخصوص حضرت ولي امر (عج) بود که چهار کار عمده حفاظت شخصيت ها در سراسر کشور، حفاظت از فرودگاه ها و هواپيماهاي کشور، به عنوان نيروي واکنش سريع نظام در مواقع حساس و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي همان طور که در کارکرد کل سپاه آمده را بر عهده داشت و مقر اين نيرو نيز در شهر تهران قرار داشت.

اين سپاه از چهار يگان اصلي تشکيل مي شد که متشکل از يگان حفاظت شخصيت ها، يگان حفاظت فرودگاه ها ، تيپ 66 هوابرد و لشکر 6 ويژه پاسداران که در قالب نيروهاي مخصوص ولي امر (عج) قرار داشتند، بود. 2 دليل اصلي اين که ماموريت حساس دفن امام(ره) را به ما سپردند اين بود که اولا تقريبا همه محافظان و کساني که توانايي انجام اين کار را داشتند در اين نيرو بودند و موضوع دوم اهميت مراسم و اين که تقريبا طبق برآوردها در کار دفن، بايد حدود 10 ميليون نفر کنترل مي شدند تا خاکسپاري پيکر امام (ره) به بهترين شکل انجام مي شد. به اين دلايل مهم اين برنامه را تحويل نيروهاي ولي امر (عج) دادند که آن زمان من مسئول اين نيروها بودم.

* دقيقا از چه زماني اين ماموريت به شما محول شد؟

پس از ارتحال حضرت امام (ره) تصميم گرفته شد تا براي انجام مراسم وداع امت با ايشان و تحت مديريت کميته انقلاب اسلامي ، پيکر مطهر امام(ره) به مدت دو روز و به صورتي که در تصاوير مشاهده کرده ايد در مصلي تهران و در آن محفظه شيشه اي قرار بگيرد تا مردم ايشان را زيارت کنند. براي انجام مراسم کفن و دفن امام (ره) جلسه اي در شوراي امنيت کشور و با حضور فرمانده وقت کل سپاه – محسن رضايي – در مقر وزارت کشور برگزار مي شود . حدود ساعت 7شب قبل از دفن امام (ره) آقاي رضايي با من تماس گرفت و گفت: طبق تصميم شوراي امنيت اين مسئله به دليل حساسيت کار به سپاه تحويل داده شده و من اين ماموريت را به شما به عنوان فرمانده نيروهاي مخصوص ولي امر (عج) واگذار مي کنم و شما بايد امشب امور بهشت زهرا (س) را از کميته تحويل گرفته و براي مراسم دفن امام (ره) در روز بعد برنامه ريزي کنيد .

همان شب بلافاصله يک تيم از نيروهاي ويژه خود را به بهشت زهرا(س) اعزام کردم تا محل دفن را از فرمانده وقت کميته تحويل بگيريم و برادران سپاه آنجا مستقر شوند.آن شب در حالي که همه نيروها و تجهيزات را برده بوديم و محل دفن هم مشخص شده بود به دلايل غيرقابل ذکر اين کار انجام نشد و ما محل را تحويل نگرفتيم.

*در روز دفن آنچه از عکسها و تصاوير برمي‌آيد پيکر امام(ره) با دو تابوت متفاوت تشييع شد، داستان چه بود؟

بله درست مي فرماييد و من در ادامه به جزئيات اين مساله اشاره خواهم کرد. زمان براي ما بسيار کوتاه بود و بايد در همين زمان کوتاه برنامه ريزي انتقال پيکر مطهر امام (ره) به محل و چگونگي دفن و اطلاع رساني به مردم را انجام مي داديم و اين درحالي بود که ما با تقريبا 10 ميليون نفر حول يک نقطه مواجه بوديم .اتفاقي کاملا بي نظير و در شرايطي که ما امکانات پيشرفته حفاظتي در آن زمان نداشتيم که بتوانيم سدبندي و مانع گذاري کنيم . به نظر من اين عين معجزه بود و کمک امام زمان (عج) و روح مطهر امام (ره) قدم به قدم در اين کار به ما کمک مي کرد.

به هر تقدير آن شب بهشت زهرا(س) تحويل سپاه نشد و فرداي آن روز (16 خرداد)، 6 صبح روز دفن جلسه اي در بهشت زهرا(س) گذاشتيم تا با هماهنگي کميته محل دفن تحويل سپاه شود. در آن جلسه که با حضور بيشترمسئولان برگزارشد من نظرم اين بود که اعلام کنيم امروز دفن امام(ره) انجام نمي شود و دليل اين حرف من اين بود که در اين مدت کوتاه که هنوز پيکر امام (ره) به ما تحويل نشده نمي توانيم عمليات دفن را به خوبي انجام دهيم، در حين بحث و بررسي اين مساله صداي هلي کوپتر آمد و ديديم هلي کوپترحامل تابوت چوبي امام(ره) در حال فرود است و مردم به اسکي زير هلي کوپتر چسبيده اند.

به هر حال پس از اين حادثه انتقال مسئوليت انجام شد و پس از آن راديو اعلام کرد که پيکر امام صبح دفن نمي شود. از سوي ديگر اين پيام راديو و خبرهاي صبح به آقاي هاشمي رئيس وقت مجلس رسيده بود و ايشان گفته بودند که کار نگه داشته شود تا بعدازظهر شخصا به محل بيايم. بعدازظهر آقاي هاشمي و آقاي موسوي اردبيلي آمدند و قبر و وضعيت را ديدند و به من گفتند برنامه شما چيست؟ من هم گفتم اولا بايد چهار هلي کوپتر در اختيار ما باشد و ثانيا تابوت بايد فلزي باشد و کليد داشته باشد. اين ابتکاراتي بود که آن زمان به ذهن ما رسيد و بعد برنامه ريزي فني کرديم و 20 نفر از برادران قوي جثه نيروي مخصوص انتخاب شدند تا اين انتقال پيکر از هلي کوپتر تا قبر توسط آن ها انجام و خود من هم با کليد تابوت همراهشان باشم .در تصاوير تلويزيوني اين نيروها را زير تابوت با لباس استتار مخصوص نيروي ولي امر (عج) مشاهده مي کنيد. طبق برنامه ما قرار بود تا مردم را به‌وسيله هلي کوپترهاي خالي مشغول کنيم و در اين فرصت که حداکثر 2 دقيقه خواهد بود وقت براي دفن امام (ره) خواهيم داشت چراکه در غير اين‌صورت با فشاري که حدود دو ميليون نفر به نقطه قبر وارد خواهند کرد، عملا اين کار نشدني خواهد شد .

ما به برادران گفتيم اگر بيش از 2 دقيقه طول بکشد امکان دادن تلفات است ولذا سرعت عمل در اين کار بسيار مهم است. همچنين چهار کانتينر را به صورت دو طبقه به هم ديگر جوش داديم تا بلافاصله پس از دفن امام (ره) به سرعت روي قبر کشيده شود تا هم کسي به قبر دسترسي نداشته باشد وهم نتواند روي کانتينرها رفته و يا آنها را جابجا کند. البته بايد همين جا بگويم که همه اين کارها و سختي ها به دليل ابراز اراده فوق العاده مردم به امامشان بود و اينکه واقعا مردم خاک آن محل را به چشم کشيده بودند و عشق به امام(ره) همه را محو يک نقطه و آن هم قبر ايشان کرده بود.

*برسيم به لحظات تدفين و اتفاقات آن دقايق، همه چيز طبق برنامه شما پيش رفت؟

به لطف خدا تقريبا طبق محاسبات ما مراسم انجام شد. بعد از انجام برنامه ريزي ها و بررسي محل توسط مسئولان نظام، من به مقاماتي که آمده بودند از جمله مقام معظم رهبري، آقايان هاشمي، موسوي اردبيلي و سيد احمد خميني گفتم که ما با توجه به عمليات رواني که انجام داده بوديم و اعلامي که شده بود مبني بر دفن نکردن امام(ره) در امروز و همچنين استفاده از چند هلي کوپترخالي ؛ دو دقيقه وقت داريم براي کار تدفين. از اينجاي کار به بعد به عقيده من يک ترکيبي از احساسات بود و عقل که بايد با غلبه بر احساسات همه تلاش خود را براي انجام صحيح تدفين به کار گيريم. حتي يادم هست که آقاي عبدا... نوري نماينده امام(ره) در سپاه آمد و گفت علما بايد امام(ره) را دفن کنند که من گفتم در اين شرايط امکانش نيست و اين عملياتي است که بايد طبق برنامه اعلام شده عمل شود و کسي نبايد در اين کار دخالت کند . ما فقط به آقاي ناطق نوري که هم از لحاظ فيزيک بدني و هم روحيه شخصي قوي بودند اجازه داديم داخل قبر شود و يک پيرمردي هم به نام مرحوم حاج آقاي اربابي که شهيد بهشتي و برخي علما را تلقين داده بود داخل قبر شود تا عمل تلقين امام (ره) را انجام دهد و اين دو وارد قبر شدند.

طبق برنامه بلافاصله با فرود هلي کوپتر اصلي، من به همراه 20 نفر از نيروهاي قوي و نترس نيروي مخصوص به سرعت زير تابوت فلزي رفتيم و کليد تابوت هم دست خودم بود.حدود30 ثانيه طول کشيد تا تابوت را به قبر رسانديم و خدا آقاي اربابي را رحمت کند و عمر طولاني به آقاي ناطق نوري بدهد که واقعا در اين مرحله به نظر من از خود گذشتگي کردند چراکه در آن موج جمعيت و گرما و در حالي که ما مثل يک چتر روي قبر خيمه زده بوديم هرآن احتمال مي دادم اين دو نفر دچار خفگي شوند و از طرفي هم آقاي اربابي به آرامي تلقين را انجام مي داد و اين کار را سخت تر مي کرد.

در اين جا سه حادثه رخ داد که براي من جالب وتکان دهنده بود.

اولين نکته اين بود که من وقتي در تابوت را باز کردم بوي بسيار خوشي از اين پيکر بلند شد که من نمي دانم چه بويي بود و از نيروهاي حاضر و آقاي ناطق پرسيدم که شما هم اين بو را استشمام کرديد که تاييد کردند و تا زماني که کار تدفين به پايان رسيد و سنگ لحد را گذاشتيم اين بو همچنان به مشام مي رسيد.

اتفاق دوم اين بود که با توجه به زمان دفن امام (ره) در نيمه خرداد و در اوج گرماي ظهر يک ابري بالاي سر ما آمد و مثل يک سايه عمل کرد و اين درحالي بود که در نقاط ديگر آسمان ابري ديده نمي شد و همين مساله باعث شد تا در اين نقطه دما کاهش پيداکرده و کمک بسيار مهمي به ما بود.

نکته سوم اين بود که انجام تدفين امام(ره) من و همه نيروها را به ياد روزهاي عمليات در جبهه انداخته بود . در زمان عمليات ها يک انگيزه مضاعفي در نيروها ايجاد مي شد که اين انگيزه از سوي خود خداست و اين حالت و انگيزه را در اين جا نيز احساس کرديم و نيروها نيز همين حال را داشتند و در اين کار اين احساس و انگيزه قوي بسيار مهم بود حتي برخي شخصيت ها قبل از آن مي خواستند بيايند اما تا به قبر نزديک مي شدند گريه مي کردند و احساسات بر آن ها غلبه مي کرد و اين نکته مهمي بود که اگر کسي در اين موقعيت حساس گريه کند و خود را ول کند به درد اين عمليات نمي خورد.

نزديک 3 دقيقه کار دفن به طول انجاميد تا ما دست آقاي ناطق و اربابي را گرفتيم و خارج شدند و 2 دقيقه هم طول کشيد تا با جرثقيل که آماده شده بود کانتينرها را روي قبر کشيديم.

اين مراسم در مجموع 7 دقيقه به طول انجاميد و خدا را شکر به خوبي به پايان رسيد؛ شخصيت هايي هم که در جايگاه حضور داشتند از جمله مقام معظم رهبري، آقاي هاشمي، آقاي موسوي اردبيلي، سيد احمد آقا و... دخالت نکردند چون حال مناسبي نداشتند و خوشبختانه همگي در انتها راضي بودند و تشکر کردند.

*نکته جالبي در کار تدفين امام(ره) که شخصا تجربه کرده باشيد به ياد داريد؟

نکته جالب اين بود که خود من و نيروهايم در اين مدت احساسات خود را فراموش کرده بوديم و به عبارتي سنگي شده بوديم ؛چراکه در صورت احساساتي شدن يا گريه کردن اين عمليات موفق نمي شد و من به نيروها هشدار داده بودم که کسي حق گريه کردن ندارد. نکته ديگر اين بود که اگرچه همه مملکت در دفن امام (ره) حاضر بودند اما بين سپاه و امام (ره) علاقه و رابطه خاصي وجود داشت و تحمل اين لحظات از سخت ترين کارها محسوب مي شد . اما بعد از پايان کار تدفين همگي در گوشه اي نشستيم و تا شب به عزاداري و گريه پرداختيم.

بعد از حادثه براي پيکر امام (ره) در بار اول پيکر به جماران منتقل شد و در همان چند ساعت اين تابوت فلزي تهيه شد و بيت امام (ره) هم با اين کار موافقت داشتند و همکاري خوبي انجام دادند.

* آيا اين فکر که پيکر امام هم مثل ساير مراجع و شخصيت ها در يک ماشين مخصوص تشييع شود به ذهن نيامد ؟

خير به هيچ وجه. تشييع امام (ره) با هيچ شخصيت ديگري قابل مقايسه نبود چراکه تعداد حضور مردم و سبک ابراز ارادت آن ها بي نظير بود و مردم همچون موج اقيانوس سر از پا نمي شناختند و فکر مي کنم اگر روح ملکوتي امام (ره) کمک نمي کرد مشکلات ما بيشتر مي شد و اين جمعيت کنترل نمي شد.

 


 

 


* کنترل امنيتي جمعيت در برابر اقدامات تروريستي چگونه بود؟

کارهايي کرديم اما در حد بضاعتمان مثلا يک رينگ کانتينر گذاشتيم تا جلوي فشار گرفته شود اما تاثير زيادي نداشت و موج جمعيت بيش از اندازه بود و تنها با توکل به خدا کارها را جلو برديم و خدا را شکر مشکلي هم در اين زمينه ايجاد نشد.

* امنيت محل، پس از دفن هم با شما بود؟

بله حداقل 2 هفته دست ما بود و بعد هم با مقداري تقويت نفرات و تجهيزات به يکي از يگان هاي ما که تيپ حفاظت از بيت امام(ره) در جماران بود سپرديم که تا کنون هم همان بخش کار حفاظت را برعهده دارد.

در پايان بايد باز برآن تاکيد کنم اين است که مطمئن باشيد اگر يد بيضايي خدا و روح امام (ره) و شهدا نبود که به ما کمک کردند، هيچ کس نمي توانست اين کار را انجام دهد و ما در برابر فشار ميليون ها نفر ارادتمند امام(ره) توانايي مقاومت نداشتيم و به لطف خدا و امام زمان (عج) راضي هستيم که اين افتخار نصيب سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد.


برچسب‌ها: امام خمینی , مراسم خاک سپاری امام خمینی , ناگفته هایی از مراسم خاک سپاری امام خمینی,
 

سه شنبه 16 خرداد 1398

 

جنایات رژیم پهلوی در حمایت از فرقه ضاله بهائیت

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


جنایات رژیم پهلوی در حمایت از فرقه ضاله بهائیت

زهرا حسینی

● منبع: سایت - باشگاه اندیشه - تاریخ شمسی نشر 12/08/1387
برای آشنایی بیشتر با خیانت‌های رژیم پهلوی، جنایات این رژیم را علیه اسلام و ایران در حمایت از فرقه ضاله بهائیت بیان می‌کنیم. بر اساس اسناد به جا مانده از دوران رژیم پهلوی، اطلاعات بسیار ارزشمندی از فعالیت‌های خیانت‌آمیز سران این فرقه در دسترس محققان و پژوهشگران قرار گرفته است. (1) ضمن این که خاطرات روشنگرانه عده‌ای از مطلعان، نظیر مرحومان فضل‌الله مهتدی معروف به صبحی، عبدالحسین آیتی (آواره سابق)، حسن نیکو و دیگران، که سال‌ها از نویسندگان و مبلغان زبده بهائیت بوده و سپس تائب شده و به دامان اسلام برگشته‌اند، می‌تواند خلاهای پژوهشی اسناد را جبران نماید.
نفوذ و فعالیت گسترده بهائیان در سطوح بالای دستگاه اداری کشورمان در زمان سلطنت محمدرضا پهلوی بر کسی پوشیده نیست. (2) ضمن اینکه در عصر پهلوی، پیوندهای مستحکم و آشکاری بین سران این فرقه و رژیم اشغالگر قدس وجود داشت. هم‌زمان با دوران نهضت ملی نفت به بعد، به‌ویژه سال 1332، فعالیت گسترده و سازمان‌دهی‌شده‌ای از طرف بهائیان در کشورمان آغاز شد. متقابلا در همان سال‌ها واعظ شهیر، مرحوم حجت الاسلام فلسفی، در سال 1334 به اشاره و دستور آیت الله العظمی بروجردی سخنرانی‌های روشنگر و پرشوری علیه بهائیت انجام داد که به‌رغم مخالفت شدید دسته‌ای از مسوولان عالی‌رتبه رژیم، نظیر اسدالله علم از رادیو پخش شد و درواقع یکی از عکس‌العمل‌های مهم نیروهای مذهبی در مقابل گسترش فعالیت این فرقه ضاله بود. (3)  

 

چهار شنبه 10 خرداد 1398

 

ادامه مطلب


انواع محبت و محبت خدا

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


● انواع محبت


در نگاه اول محبت را به چهار بخش تقسیم می کنیم :
۱) محبت حق به خودش
۲) محبت حق به مخلوقات
۳) محبت انسان به خودش
۴) محبت انسان به غیر خودش که شامل حق تعالی و غیر او می شود.
در نگاهی دیگر شیخ اکبر ابن عربی محبت را به سه قسم تقسیم می کند که عبارتند از : ۱. حب الهی(محبت خدا به بنده و محبت بنده به خدا)
۲) حب طبیعی(مشترک انسان و حیوان)
۳) حب روحانی(انسان را از حیوانات جدا می کند)
تقسیمات دیگری نیز هست که بعدها انشاءالله بیان می شود.
۱) محبت خداوند به خودش
در خصوص محبت خداوند به خودش در جلسات قبلی نکاتی عرض شد و این که محبت او به خودش اعظم محبت هاست و عاشق و معشوق اصلی خودش است.
۲) محبت خداوند به مخلوقاتش
 


برچسب‌ها: انواع محبت و محبت خدا , انواع محبت , محبت خدا,
 

سه شنبه 19 ارديبهشت 1398

 

ادامه مطلب


انشاء الله روزی در تقویم خواهند نوشت

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


الهی، سالیانی می‌پنداشتم كه ما حافظ دین توایم، «استغفرك اللهمّ». در این لیله الرغائب 1390 فهمیدم كه دین تو حافظ ماست، «أحمدك اللهمّ»!

"الهی نامه علامه حسن زاده آملی"

 

 

یا مهدی ادرکنی


انشاء الله روزی در تقویم خواهند نوشت : تعطیل" روز فرج مهدی فاطمه

بعد در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلو می زنیم: پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)

کارفرما: قائم آل محمد

پیمانکار : یاران حضرت

مساحت: وسعت دل تمام شیعیان

 

" برای تعجیل در امر فرج حضرت مهدی صلوات "

 


برچسب‌ها: یا مهدی ادرکنی , روز ظهور , حضرت مهدی,
 

پنج شنبه 7 ارديبهشت 1398

 

اهمیت گرسنگی

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


 

الهی، از من برهان توحید خواهند، و من دلیل تكثیر.

 

 

الهی، از من پرسند توحید یعنی چه، حسن گوید تكثیر یعنی چه.
" الهی نامه علامه حسن زاده آملی "

 

  علامه طباطبايى مى فرمايند:

 


مـرحـوم اسـتـاد قـاضـى - رضـوان الله عليه - روايتى غريب درباره فوايد جوع بيان مى فـرمـود و مـحـصـلش آنـکـه در زمان انبياى سلف ، سه نفر رفيق گذرشان به ديار غربت افـتـاد. شـب فـرا رسـيـد؛ هـر يـک بـراى تـحـصـيل غذا به نقطه اى متفرق شدند؛ ليکن با يـکديگر ميعاد نهادند که فردا در وقت معين در آن ميعادگاه يکديگر را ملاقات کنند. يکى از آنها ميهمان بود و ديگرى به ميهمانى شخصى در آمد و چون سومى جايى نداشت ، با خود گـفـت : بـه مسجد مى روم و ميهمان خدا مى شوم و تا صبح در آن جا به سر برد و هم چنان گرسنه باقى بود. صبحدم ، در ميعاد خود، هر سه نفر حضور يافتند و هر يک سرگذشت خود را بيان کردند. از جانب خداى تعالى ، به نبى آن زمان وحى رسيد که به آن ميهمان ما بگو: ما ميهمانى اين ميهمان عزيز را قبول کرديم و خود ميزبان او شديم و براى او در صـدد تـهـيـه بـهـتـريـن غـذاهـا بـرآمديم ، لکن در خزانه غيب خود تفحص کرديم ، بهتر از گرسنگى غذايى براى او نيافتيم  .

برگرفته از کتاب دریای عرفان

منبع : tohfeyehushyari.LoxBlog.Com


برچسب‌ها: در یای عرفان , آیت الله قاضی,
 

پنج شنبه 29 فروردين 1398

 

ضرات استفاده از ‌طلا برای مردان

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


ضرات استفاده از ‌طلا برای مردان

طلا از جمله فلزهای زینتی به شمار می‌ رود که طرفداران زیادی دارد و به خصوص خانم‌ ها علاقه ی زیادی به آن نشان می ‌دهند و بالطبع از اشکال مختلف آن به عنوان زیورآلات استفاده می ‌کنند.

در این میان حتما شنیده ‌اید که استفاده از طلا برای مردان منع شده و در اسلام این کار عملی حرام معرفی شده است ولی تا به حال شده از خودتان بپرسید چرا زنان مجاز به استفاده از طلا هستند ولی مردها نباید از این فلز قیمتی و زینتی بهره‌ مند شوند؟ به طور کلی هر موضوعی که اسلام آن را سفارش کرده باشد برای بدن انسان مفید و هر چه را که برای انسان حرام کرده باشد، قطعا برای او مُضر است. اگر چه دلایل برخی مسائل هنوز از لحاظ علمی مشخص نشده است ولی ما به عنوان مسلمان به این معتقد هستیم که مسلما خیری در پشت این ممنوعیت ‌ها وجود دارد.

طلا و کم خونی در مردان

طبق بررسی ‌های متعددی که صورت گرفته، تعداد گلبول ‌های سفید خون در مردان بیشتر از زن ‌ها است، حال آن که تماس بدن مرد با طلا باعث بالا رفتن میزان گلبول‌ های سفید می ‌شود. به طور طبیعی با افزایش شمار گلبول‌ های سفید، جا برای گلبول‌ های قرمز خون کم شده و تعداد آن ها به طور محسوسی کاهش پیدا می‌ کند.

در واقع استفاده از طلا در مردان باعث بر هم خوردن تعادل میان گلبول‌ های سفید و قرمز خون می‌ شود. همین امر باعث بروز کم‌ خونی در مردان و از سوی دیگر باعث بروز سرطان خون می ‌شود که همگی بر اثر اختلال در گلبول ‌های بدن مردان ایجاد می ‌شود.

 


برچسب‌ها: ضرات استفاده از ‌طلا برای مردان , طلا , طلا برای مردان,
 

دو شنبه 7 فروردين 1391

 

ادامه مطلب


عكسي كه شايد زندگيتون رو متحول كنه!شايد چند لحظه شايدم تا آخر عمر . .

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


عكسي كه شايد زندگيتون رو متحول كنه!شايد چند لحظه شايدم تا آخر عمر . .

موضوع: مطالب بسيار جالب

ديروز رفته بودم بانك از حسابم پول بردارم....


بعد از كلي علاف شدن خلاصه نوبت ما رسيد.رفتم رو صندلي نيشستم و بعد از سلام و احوالپرسي با كارمند بانك گفتم من فلان قدر پول ميخواستم از حسابم برداشت كنم.كارمندم پولا رو برداشتو دفترچه رو ثبت كرد و . . .

اومدم خونه داشتم پولام رو ميذاشتم تو كيفم كه يه لحظه چشمم به قسمتي از يه اسكناس ۱۰ تومني افتاد كه با خودكار مشكي روش دست خطي نوشته شده بود!!!!الان با خودم ميگم كاش هيچوقت اون روز بانك نميرفتم كاش اصلا چشمم به اون پول نميافتاد يا كاش اصلا . . . بگذريم.

من خودم اون دست خط رو خوندم واقعا داشت گريم ميگرفت...

گفتم اسكنش كنم بذارم دوستامم ببينن كه واقعا لازمه جوونايي كه قدر زندگيشون رو نميدونن اين چيزارو ببينن.

ز
 

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ و خواندن متن آن

بر روی(نمایش عکس در حالت بزرگ) کلیک کنید.

 

نمایش عکس در حالت بزرگ


منبع : b-a-shabestar.blogfa.com
 

 

جمعه 26 اسفند 1386

 

مطالب گذشته

·

حجاب ارسال در : 1398/11/18 19:15

·

آیامیدانید ...؟ 4 ارسال در : 1398/05/10 20:26

·

آیا در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ ارسال در : 1398/05/01 16:02

·

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس ارسال در : 1398/05/01 15:58

·

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر ارسال در : 1398/04/29 18:37

·

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن ارسال در : 1398/04/29 18:31

·

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان ارسال در : 1398/04/28 16:50

·

داستان اراده محکم و همت بلند یک دختر ارسال در : 1398/04/23 17:18

·

داستان جالب عابد و سگ ارسال در : 1398/04/23 17:17

·

عشق واقعی... ارسال در : 1398/04/23 17:15

·

حکایت حمایت از حامیان حضرت علی(ع) ارسال در : 1398/04/23 17:09

·

عابد و شیطان ارسال در : 1398/04/23 17:08

·

تمنا ارسال در : 1398/04/23 17:07

·

تلخ ارسال در : 1398/04/23 17:05

·

چهار سخنی که زاهد را تکان داد! ارسال در : 1398/04/23 17:00

·

ماجرای امید بخش ترین آیه قرآن ارسال در : 1398/04/23 16:55

·

شیطان و فرعون ارسال در : 1398/04/23 16:52

·

داستان جالب بهلول و شکستن سر استاد ارسال در : 1398/04/23 16:34

·

حکایت آن درخت ارسال در : 1398/04/23 16:27

·

حدیثی زیبا ارسال در : 1398/04/20 18:16




لطفا برای بهبودی وبلاگ نظر بدهید و اگر مطلبی دارید که مفید است به abdekhodam@yahoo.com ایمیل کنید تا با نام خودتان در وبلاگ درج شود ، با تشکر ، یا علی .



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تحفۀ هوشیاری و آدرس tohfeyehushyari.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








>