مستضعفین تی وی

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي نَفْسَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي نَفْسَكَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي رَسُولَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي رَسُولَكَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي حُجَّتَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دِينِي‏

تحفۀ هوشیاری

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری پشتیبانی

مذهبی
توحید
مهدویت
معاد
نماز
قرآن
احکام
امر به معروف و نهی از منکر
حجاب
اثر منفی دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
ازدواج
محرم
نگاه
ابلیس
گناه
نبوت
روزه
خمس
زکات
عاشورا و امام حسین
آیا می دانید ؟
احادیث ، روایات ، داستان
احادیث ناب
روایات ناب
داستان ناب
کتاب و گفتۀ بزرگان
علمی
اجتماعی
حق الناس
رشوه
مطالب جالب
دیگر مطالب
واقعیات جامعه غرب
تاثیر سایتها و فیلمهای غیر اخلاقی
مد و مدگرایی
پزشکی
مشکلات مبتلا به
دانلود
مناجات حاج منصور ارضی
سید مهدی میر داماد
نرم افزار کاربردی موبایل
دانلود سخنرانی
موبایل
کتاب
نرم افزار
کامپیوتر
نرم افزار
کتاب
اخبار
سینما و تلوزیون
رژیم پهلوی
سخنرانی استاد پناهیان


حجاب
حجاب
روزه
نماز
روزه
امر به معروف و نهی از منکر
نگاه حرام
نگاه
اسرار روزه
روزه درمانی
امر به معروف
نهی از منكر
ماه رمضان
امر به معروف و نهی از منكر
شیطان




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 15540
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


آمار رشد اسلام در انگلستان

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


 

در جلسه 24 فروردین امسال مجلس عوام انگلستان، آمار ادیان مختلف در بریتانیا را منتشركرد. این آمار نشان می‌دهد كه رشد مسیحیت منفی است و رشد اسلام بسیار مثبت. این نكته نیز باید توجه داشت كه اگر اسلام شیعی به جهان معرفی شود، این رشد اسلام بسیار چشمگیرتر خواهد بود،‌ زیرا وهابیون منشأ بسیاری از خشونت‌های در جهان هستند ولی با این حال، آن مقدار از اسلام كه آنها به آن پایبند هستند، توانسته است بسیاری را به خود جلب كند.

این آمار نشان می‌دهد كه مسیحیت در سال 2030 در اقلیت قرار خواهد گرفت كه موجب خشم بسیاری از مسیحیان شده اشت.

منبع :berkah.mihanblog.com

 

 

چهار شنبه 18 بهمن 1387

 

گرویدن به اسلام در انگلیس با رشد 80 درصدی

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


یک مرکز مطالعاتی آمریکایی با اشاره به آماری که از جمعیت ادیان مختلف در انگلیس منتشر شده، اعتراف می‌کند که در ده سال اخیر اسلام دینی بوده که سریعترین رشد را در انگلیس داشته و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ در مقاله‌ای که توسط «سورن کرن» عضو ارشد موسسه مطالعاتی «گیت استون» نیویورک منتشر شده‌، آمده است: صدها انگلیسی هر ماهه به اسلام می‌گروند.
 
در طول یک دهه 4 میلیون از تعداد مسیحیان در انگلستان و ولز کاسته شده است
 
بنا بر آمار و سرشماری‌های جدید، سریعترین رشد مذهبی در انگلیس و ولز متعلق به اسلام است. دولت انگلیس می‌گوید که این امر «توصیف کننده و معرف ویژگی جمعیت و این سوال است که ما که هستیم، چطور زندگی می‌کنیم و چه کار می‌کنیم.»
 
تازه‌ترین آمار به دست آمده از سرشماری صورت گرفته در انگلیس در 11 دسامبر سال 2011 منتشر شد، این آمار تنها برای مناطق انگلستان و ولز است. آمار ایرلند شمالی و اسکاتلند نیز به طور مجزا ارایه می‌شود و دولت این داده‌ها را در زمانی دیگر منتشر خواهد کرد.
 
آمار و داده‌ها نشان می‌دهد در طول یک دهه گذشته از شمار مسیحیان در انگلیس و ولز 11 درصد یا 4 میلیون و 100 هزار نفر کم شده و از 37 میلیون و 300 هزار نفر در سال 2001 به 33 میلیون و 200 هزار نفر در سال 2011 رسیده است.

 

باقی متن در ادامه مطلب

 

چهار شنبه 18 بهمن 1387

 

ادامه مطلب


بیان جنایات رژیم پهلوی

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


بیان جنایات رژیم پهلوی 1

• زمان : 20:37
به مناسبت جنایت خونین 17 شهریور / محل سخنرانی: نجف اشرف

دانلود فایل صوتی 1 

بیان جنایات رژیم پهلوی 2

• زمان : 21:17
به مناسبت جنایت خونین 17 شهریور / محل سخنرانی: نجف اشرف

دانلود فایل صوتی 2 

بیان جنایات رژیم پهلوی 3

• زمان : 15:26
به مناسبت جنایت خونین 17 شهریور / محل سخنرانی: نجف اشرف

دانلود فایل صوتی 3 

بیان جنایات رژیم پهلوی 4

• زمان : 15:34
به مناسبت جنایت خونین 17 شهریور / محل سخنرانی: نجف اشرف

دانلود فایل صوتی 4 

منبع : rasekhoon.net


برچسب‌ها: رژیم پهلوی , جنایات رژیم پهلوی و, , , ,
 

یک شنبه 8 بهمن 1387

 

یزید یا امام حسین (ع) ، کدام بر حق اند؟

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


یزید یا امام حسین (ع) ، کدام بر حق اند؟

 

شیعه هزاران برابر بیشتر از یزید بدعت در دین آورده است.


مدیر شبکه وهابی وصال فارسی در اظهاراتی به تطهیر یزید پرداخته و وی را هزاران برابر بهتر از شیعیان معرفی کرده و گفت: «یزید یک درصد بدعت های شیعه را نداشته است ولی شیعه هزاران برابر یزید بدعت در دین آورده است.»!!
مدیر این شبکه وهابی جرم یزید را اندک دانسته و اظهار داشت: «یزید فقط به خاطر یک اشتباه آن هم موروثی کردن خلافت و کشتن امام حسین (ع) متهم است.»
وی با منحرف کردن قیام امام حسین (ع) و با هدف مقابله با هدف آن حضرت تصریح کرد: «اعتراض امام حسین (ع) به این بود که چرا یزید مثل عمر و ابوبکر حکومت نمی کند و در نتیجه در این راه کشته شد پس حسین(ع) شهید راه خلافت است نه شهید راه امامت، ولی شیعه امروز نمی خواهد حسین(ع) واقعی به مردم معرفی شود و حادثه عاشورا را تشیع به فاجعه عاشورا تبدیل کرده است.»!!

گفته این کارشناس وهابی در حالی بیان می شود که خود اهل سنت نیز در منابع خود در مورد مقدس بودن قیام امام حسین (ع) روایات فراوانی وارد شده است.
لازم است است در اینجا مختصر توضیحی برای این کارشناس نا آگاه وهابی بدهیم:
علل قیام امام حسین (ع)
در مورد علل و انگیزه قیام امام حسین (علیه السلام) آنچه به اختصار می توان اشاره کرد بدین قرار است:

1-بیعت خواهی یزید: یزید به والی خود در مدینه نوشت: «حسین و عبدالله بن زبیر و عبدالله بن عمر را احضار نموده و از آنها بیعت بگیر و اگر بیعت نکردند آنها را گردن بزن و سرشان را برای من به شام بفرست.»
و امام در جواب فرمود: «هنگامی که امت اسلامی به پیشوائی مثل یزید گرفتار گردد باید فاتحه اسلام را خواند[1]. و بدین جهت از بیعت با یزید امتناع ورزید.»
2- دعوت مردم کوفه از امام (ع) و اقامه حجت بر امام (ع): به جهت اینکه وظیفه امام این است که در صورت آماده بودن زمینه، در جامعه اسلامی حکومت حقه اسلامی را تشکیل دهد و بحسب ظاهر چنین زمینه ای آماده بود، چون مردم کوفه با ارسال حدود 12 هزار نامه برای امام (ع) آمادگی خود را برای کمک به امام با لشکر صد هزار نفری اعلان نمودند[2]، معلوم است که اگر امام اجابت نمی فرمود، چه بسا در برابر خدا و امت اسلامی و تاریخ مسئول بوده و مواخذه می گردید.
خلافت و حکومت، حق مسلم آن حضرت بوده است، چنانکه فرموده: «به جانم قسم امام نیست مگر آنکه به کتاب خدا عمل کند و به عدل و قسط رفتار نماید و بر حسب قانون و حق مجازات کند و خود را در مسیر رضای خدا قرار دهد[3]و روشن است در آن زمان تنها کسی که بتواند همه این شرائط را به طور کامل رعایت نماید خود امام علیه السلام بوده اند.»
3-اصلاح امت و مبارزه با فساد: چنانکه خود حضرت فرمود: «انگیزه ام از قیام، اصلاح امت جدم رسول خدا است[4]. و به عبارت دیگر یکی از علل قیام امام حسین (ع) زنده کردن ارزش های اسلامی بوده است. همان ارزش هایی که حکومت اموی سعی می نموده آنها را نابود کند. برخی از ارزش هایی که حکومت بنی امیه سعی در محو آن داشت بدین قرار است:
الف- وحدت اسلامی، حکومت بنی امیه از طریق احیای تعصبات قبیله ای و وادار کردن شعرای قبایل بر هجو قبیله رقیب، و نیز از طریق ایجاد اختلاف میان اعراب اصیل و موالی، سعی می کرد ریشه های وحدت اسلامی را متزلزل کند. در حالی که شکوه و عظمت اسلام وابسته به همین وحدت میان امت اسلامی است.
ب- حریت: منطق حکومت اموی شمشیر و شکنجه و ترس و ارعاب بود و از این طریق حریت و آزادی و آزادگی را از میان امت اسلامی برداشته بودند ولی امام با شهادت خود درس آزادی و آزادگی به مردم داد. و مردم نیز برای بدست آوردن حریت بعد از شهادت امام حسین (علیه السلام) قیام های متعددی برپا نمودند.
ج- اخلاق اسلامی و انسانی: چون حکومت فاسد با جامعه و مردم صالح نمی تواند کنار بیاید و حکومت ها باید مردم را همانند خود بسازند، چنانکه خود معاویه پس از پیمان با امام حسن بن علی علنا اظهار داشت که به هیچ یک از شرایطی که در قرار داد به نفع امام حسن بن علی قرار داده شده است عمل نخواهد کرد، عملا دروغ و نیرنگ و فساد را در جامعه ترویج می داد. و لذا امام حسین (ع) می فرماید: «همانا سنت رسول خدا (ص) را بدست فراموشی سپردند و بدعت ها را زنده کردند.» یا فرمود: «شما را به زنده کردن معارف حق و از بین بردن بدعتها دعوت می کنم.»[5]
خلاصه اینکه در جامعه آن روز فسادی بالاتر از تصدی ظالمین و ستمگران در مناسب حکومتی نبوده است، که در حقیقت ریشه همه فساد و بدبختی در جامعه است. چنانکه امام در برابر لشکر حر فرمود: «ای مردم! همانا رسول خدا (ص) فرمود: هر کس سلطان ستمکاری را ببیند که محرمات الهی را حلال می شمارد و با خدا پیمان شکنی می کند، و با سنت و روش رسول خدا مخالفت می ورزد، ولی با او مخالفت نکند بر خداست او را با همان ستمگر محشور گرداند و در جایگاه ستمکاران قرار دهد.»[6].
البته این علت و انگیزه سومی را که بیان داشتیم می توان تحت عنوان وسیعتری به نام «امر به معروف و نهی از منکر» هم جای داد که در بیان امام حسین (علیه السلام) به عنوان هدف قیامشان طرح شده است آنجا که می فرماید: منظورم (از این قیام) امر به معروف و نهی از منکر است.[7]
«مگر نمی بینید که به حق عمل نمی شود و از باطل جلوگیری نمی گردد. (اگر برای تغییر این وضعیت) مومن مشتاق دیدار پروردگارش باشد ( و جان خود را فدا کند) شایسته است.»[8]
البته علل و عوامل دیگری نیز در حادثه قیام امام حسین وجود دارد که به نوعی به یکی از سه عوامل بر می گردد. مانند طرح ترور امام در مکه و... .
نکته دیگر اینکه به نظر می رسد علت و انگیزه اصلی قیام امام حسین یک چیز بوده است و بقیه به منزله شاخه ها و زیر مجموعه آن علت اصلی می باشند و آن عبارتست از پاسداری از آئین اسلام و ترویج و گسترش آن در جامعه و تبیین و توضیح معارف آن برای مردم، و چون دین در واقع باز نمود فطرت و سرشت انسان است پس می توان از این هدف تعبیر به «بیداری و آگاهاندن مردم» نمود. چنانکه در زیارت اربعین امام حسین (ع) می خوانیم: (خدایا من شهادت می دهم که امام حسین) خون پاکش را در راه تو به خاک ریخت تا بندگانت را از جهالت و گمراهی نجات دهد[9].
[1]بحار، ج 44، ص 324 تا 329.
[2]وقعة الطف، ص 89.
[3] بحار، ج 44.
[4] بلاغت الحسین، ص 64- حیات الحسین، ج 2، ص 264.
[5] بلاغت الحسین، ص 65- طبری، ج 7، ص 24.
[6] مقتل الحسین مقرم، ص 184.

 

[7] حیات الحسین، ج 2، ص 264.
[8] همان، ج 3 ص 98.
[9] مفاتیح، زیارت اربعین.407

 

منبع:جام نیوز

 

جمعه 3 آذر 1387

 

عكسي كه شايد زندگيتون رو متحول كنه!شايد چند لحظه شايدم تا آخر عمر . .

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


عكسي كه شايد زندگيتون رو متحول كنه!شايد چند لحظه شايدم تا آخر عمر . .

موضوع: مطالب بسيار جالب

ديروز رفته بودم بانك از حسابم پول بردارم....


بعد از كلي علاف شدن خلاصه نوبت ما رسيد.رفتم رو صندلي نيشستم و بعد از سلام و احوالپرسي با كارمند بانك گفتم من فلان قدر پول ميخواستم از حسابم برداشت كنم.كارمندم پولا رو برداشتو دفترچه رو ثبت كرد و . . .

اومدم خونه داشتم پولام رو ميذاشتم تو كيفم كه يه لحظه چشمم به قسمتي از يه اسكناس ۱۰ تومني افتاد كه با خودكار مشكي روش دست خطي نوشته شده بود!!!!الان با خودم ميگم كاش هيچوقت اون روز بانك نميرفتم كاش اصلا چشمم به اون پول نميافتاد يا كاش اصلا . . . بگذريم.

من خودم اون دست خط رو خوندم واقعا داشت گريم ميگرفت...

گفتم اسكنش كنم بذارم دوستامم ببينن كه واقعا لازمه جوونايي كه قدر زندگيشون رو نميدونن اين چيزارو ببينن.

ز
 

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ و خواندن متن آن

بر روی(نمایش عکس در حالت بزرگ) کلیک کنید.

 

نمایش عکس در حالت بزرگ


منبع : b-a-shabestar.blogfa.com
 

 

جمعه 26 اسفند 1386

 

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 41 صفحه بعد

مطالب گذشته

·

حجاب ارسال در : 1398/11/18 19:15

·

آیامیدانید ...؟ 4 ارسال در : 1398/05/10 20:26

·

آیا در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ ارسال در : 1398/05/01 16:02

·

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس ارسال در : 1398/05/01 15:58

·

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر ارسال در : 1398/04/29 18:37

·

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن ارسال در : 1398/04/29 18:31

·

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان ارسال در : 1398/04/28 16:50

·

داستان اراده محکم و همت بلند یک دختر ارسال در : 1398/04/23 17:18

·

داستان جالب عابد و سگ ارسال در : 1398/04/23 17:17

·

عشق واقعی... ارسال در : 1398/04/23 17:15

·

حکایت حمایت از حامیان حضرت علی(ع) ارسال در : 1398/04/23 17:09

·

عابد و شیطان ارسال در : 1398/04/23 17:08

·

تمنا ارسال در : 1398/04/23 17:07

·

تلخ ارسال در : 1398/04/23 17:05

·

چهار سخنی که زاهد را تکان داد! ارسال در : 1398/04/23 17:00

·

ماجرای امید بخش ترین آیه قرآن ارسال در : 1398/04/23 16:55

·

شیطان و فرعون ارسال در : 1398/04/23 16:52

·

داستان جالب بهلول و شکستن سر استاد ارسال در : 1398/04/23 16:34

·

حکایت آن درخت ارسال در : 1398/04/23 16:27

·

حدیثی زیبا ارسال در : 1398/04/20 18:16




لطفا برای بهبودی وبلاگ نظر بدهید و اگر مطلبی دارید که مفید است به abdekhodam@yahoo.com ایمیل کنید تا با نام خودتان در وبلاگ درج شود ، با تشکر ، یا علی .



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تحفۀ هوشیاری و آدرس tohfeyehushyari.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








>