مستضعفین تی وی

اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي نَفْسَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي نَفْسَكَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي رَسُولَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي رَسُولَكَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَكَ‏ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِي حُجَّتَكَ فَإِنَّكَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِي حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دِينِي‏

تحفۀ هوشیاری

صفحه اصلی

ایمیل مطالب پروفایل مدیر رهبری پشتیبانی

مذهبی
توحید
مهدویت
معاد
نماز
قرآن
احکام
امر به معروف و نهی از منکر
حجاب
اثر منفی دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
ازدواج
محرم
نگاه
ابلیس
گناه
نبوت
روزه
خمس
زکات
عاشورا و امام حسین
آیا می دانید ؟
احادیث ، روایات ، داستان
احادیث ناب
روایات ناب
داستان ناب
کتاب و گفتۀ بزرگان
علمی
اجتماعی
حق الناس
رشوه
مطالب جالب
دیگر مطالب
واقعیات جامعه غرب
تاثیر سایتها و فیلمهای غیر اخلاقی
مد و مدگرایی
پزشکی
مشکلات مبتلا به
دانلود
مناجات حاج منصور ارضی
سید مهدی میر داماد
نرم افزار کاربردی موبایل
دانلود سخنرانی
موبایل
کتاب
نرم افزار
کامپیوتر
نرم افزار
کتاب
اخبار
سینما و تلوزیون
رژیم پهلوی
سخنرانی استاد پناهیان


حجاب
حجاب
روزه
نماز
روزه
امر به معروف و نهی از منکر
نگاه حرام
نگاه
اسرار روزه
روزه درمانی
امر به معروف
نهی از منكر
ماه رمضان
امر به معروف و نهی از منكر
شیطان




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 15562
تعداد مطالب : 285
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


یکی از بهترین سخنرانی های استاد پناهیان

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


یکی از بهترین سخنرانی های استاد پناهیان

بدون اغراق یکی از بهترین و مهمترین سخنرانی های استاد پناهیان که تاثیر بسیار زیادی به بنده داشت این سخنرانی هست . استاد پناهیان در شب دهم محرم سال 91 این سخنرانی رو انجام دادند . این سخنرانی در روز عاشورای 91 هم از شبکه دو پخش شد .

 

حتما دانلود کنید و نظر بدهید .

 برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود

منبع فایل : سایت راسخون .


برچسب‌ها: استاد پناهیان, پناهیان, سخنرانی استاد پناهیان, سخنرانی, محرم 91,
 

چهار شنبه 24 مهر 1398

 

تمسخر

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


با سلام

دوستان فکر کنید :

     چرا باید طوری رفتار کنیم که ما دوست نداریم و  مردم خوششان می آید ، فقط به خاطر اینکه مسخره نشویم !!!

     چرا باید به خاطر دوست داشتن دیگران گناه کنیم  ، فقط به خاطر اینکه مسخره نشویم !!!

     چرا باید به نحوی حرف بزنیم که مردم خوششان می آید ، فقط به خاطر اینکه مسخره نشویم !!!

     چرا باید به گونه ای لباس بپوشیم که مردم خوششان می آید ، فقط به خاطر اینکه مسخره نشویم !!!

     چرا باید رفتارمان به گونه ای باشد که مردم دوست دارند ، فقط به خاطر اینکه مسخره نشویم !!!

     و چراهایی از این قبیل ...

دوستان به این سوال فکر کنید :

     آیا میشود خدا پسندانه زندگی کرد ، در حالی که مردم مسخره نکنند ؟

     پاسخ چیست ؟

     آیا آخرین پیامبر خدا و برترین انسان و کامل ترین انسان حضرت محمد (صل الله علیه و آله و سلم) نبودنند ؟

     چرا ، ولی به قرآن که نگاه میکنیم می بینیم در آیه 36 سوره یس خداوند میفرمایند :

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا حَسْرَةً عَلَی الْعِبَادِ مَا یَأْتِیهِم مِّن رَّسُولٍ إِلاَّ کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُون

ای افسوس بر این بندگان! که هیچ رسولی برای آنان نمی آمد مگر این که او را مسخره می کردند.

 

تمامی رسولان الهی مورد تمسخر مردمشان قرار گرفتند ، پس چگونه ممکن است که کسی پیروی از پیامبری بکند و مورد تمسخر قرار نگیرد . اگر کسی دیندار باشد و هیچ کسی او را مورد تمسخر قرار ندهد معلوم میشود که دین داری او صحیح نیست ، چرا که پیامبری که دین را از سوی خدا آورده و بهترین انجام دهنده دین است را مورد تمسخر قرارد دادند ، چگونه ممکن است که پیروی کننده ی از  پیامبر را مورد تمسخر قرار ندهند ؟!

پس ای دوستان بیاییم در دین خود استوار باشیم و اگر ما را در دینداری مسخره کردند بدانیم راهمان درست است . و السلام ، در پناه حق .

 

منبع : بر گرفته از سخنرانی استاد پناهیان در شب ششم محرم سال 91 با موضوع رازهای عاشورا، راه سلوک، رمز ظهور و سخنرانی استاد پناهیان در شب پنجم محرم سال 90 با موضوع نهال ولایت در نهاد خانواده

 


برچسب‌ها: تمسخر , مسخره کردن , مسخره کردن دینداری , دیندار , دینداری , ,
 

جمعه 19 مهر 1398

 

سخنرانی استاد پناهیان ، با موضوع : نهال ولایت در نهاد خانواده

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


نهال ولایت در نهاد خانواده

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دهۀ اول محرم سال 90، در مهدیه تهران با موضوع «نهال ولایت در نهاد خانواده» به ایراد سخنرانی پرداختند.

حتما گوش کنید بسیار خوب و مفیده ، برای همه افراد اعم از پدر و مادر که آشنا میشن با نحوه تربیت صحیح  فرزندان .
 و فرزندان آشنا میشن با نحوه رفتار با پدر و مادر .
   و حتی زوج های جوان هم با گوش دادن به این سخنرانی شیوه صحیح زندگی رو یاد میگیرند و انشاالله فرزندان خودشون رو بهتر میتونند تربیت کنند.

ضمنا توصیه میکنم جوانان در صورت امکان قبل از ازدواج حتما این سخنرانی ها رو گوش کنند ، خیلی کمک میکنه به زندگی دینی داشتن .


برای دیدن روی آنها کلیک کنید و برای دانلود روی هر عنوان راست کلیک کرده و گزینه Save Link As را انتخاب کنید


صوت جلسه اول

صوت جلسه دوم

صوت جلسه سوم

صوت جلسه چهارم

صوت جلسه پنجم

صوت جلسه ششم

صوت جلسه هفتم

صوت جلسه هشتم

صوت جلسه نهم

صوت جلسه دهم


برچسب‌ها: خانواده , فرزندان , زن و شوهر , ازدواج , تربیت فرزندان ,
 

پنج شنبه 18 مهر 1398

 

سندی زنده و تاریخی درحقانیت دین اسلام و مذهب تشیع-کشف لوح مقدس!

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


امن یجیب المضطر اذا دعا ویکشف السوء، خداوند متعال درقرآن کریم سوره بقره آیه 186 می فرماید: من نزدیکم، دعای دعاکننده را هنگامی که مرا میخواند، اجابت کنم.
حضرت پیغمبراکرم (ص)فرموده اند: دعا اسلحه مومن و تکیه گاه دین و روشنی بخش آسمانها و زمین است.
حضرت امیرالمومنین (ع)فرموده اند: دعا کلید رستگاری و بابت برآورده شدن حوایج است و بهترین دعا آن است که از سینه پاک و قلب پرهیزکار صادرشود.
حضرت امام صادق(ع)فرموده اند: دعا کلید گنج رحمت و وسیله برآورده شدن هر حاجت است، پس این مقدمه کوتاه در باره نقش دعا، به واقعه کشف لوح مقدس در کشتی نوح می پردازیم.


حضرت نوح (ع) درقرآن مجید.


خداوند متعال زندگینامه حضرت نوح پیغمبر را که حدود پنج هزارسال قبل از پیغمبراکرم (ص) می زیسته، توسط جبرئیل امین برای پیامبراکرم نقل می فرماید که درقرآن کریم ثبت و ضبط است.درزیربه سه آیه ازسوره هود دراین ازتباط اشاره می شود.
 

  • سوره هود آیه 3 (به نوح وحی شد همانا جز آنهایی که ایمان آورده اند، دیگر هیچکس از قومت ایمان نخواهند آورد ازکارهاییکه می کنند غمگین مباش).
  • سوره هود آیه 139 (به نوح دستور داده شد، به ساخت کشتی درحضور ما و مشاهده ما مشغول شو درباره ستمکاران که البته باید غرق شوند، سخن مگو)

پس از اتمام ساخت، حضرت نوح (ع) و پیروانش سواربرکشتی شدند که بلا نازل شد و طوفان معروف نوح شروع گردید و اززمین و آسمان آب جاری شد، به گونه ای که تمام فضا را آب فرا گرفت و آنها که ایمان نیاورده بودند غرق شدند وکشتی نوح شروع به حرکت نمود تا وادی قاف.
 

  • سوره هود آیه 43 (به زمین خطاب شد فوری آب را فرو برد و به آسمان امرشد که باران را قطع کند و آب به یک لحظه خشک شد و حکم انجام یافت و کشتی برکوه جودی قرارگرفت وفرمان هلاک ستمکاران رسید)

کشف لوح مقدس!

روسها در حدود یکصد سال قبل درکوه آرارات که همان کوه جودی است، برای پیدایش بقایای کشتی حضرت نوح(ع) شروع به حفاری کردند، آنها درحین حفاری به لوحی برخوردند.
مجله رسمی پرتیراژ(اتفادنیزوب) درشماره تشرین دوم 1953 می نویسد: هنگامیکه باستان شناسان روسی درمنطقه ای معروف به وادی قاب، مشغول حفاری و جستجوی آثارباستانی بودند، به چند تخت پاره قطور برخورد میکنند که بعداً معلوم می شود این تخته هامتعلق به کشتی نوح است و طی پنج هزارسال همچنان باقی مانده است. برخورد با این تخته ها آنچنان نظر باستان شناسان راجلب کرد که دوسال دیگر نیز به عملیات حفاری خود ادامه دادندو بالاخره به قطعه دیگر برخورد کردندکه به صورت لوحی چوبی بدون پوسیدگی و دست نخورده بوده و هم اکنون درموزه آثار باستانی مسکو درمعرض دید بازدیدکنندگان است.
براثر اکتشاف اداره کل باستان شناسی روسی برای اطلاع یافتن ازمتن این لوح هیئتی هفت نفره متشکل از زبده ترین خط شناسان و باستان شناسان روسی و چینی را مامور تحقیق و بررسی این لوح کرد.


این هیئت پس از هشت ماه تحقیق و مقایسه حروف با نمونه های سایر خطوط متفقاً گزارش زیر را دراختیار باستان شناسان روسیه قرار دادند.
 

  • این لوح چوبی از جنس همان تخته های مربوط به کاوشهای قبلی متعلق به کشتی نوح است و ضمناً لوح مزبور مثل سایر تخته ها سالم مانده و پوسیده نشده به طوری که خواندن خطهای آن به آیانی امکان پذیراست.
  • حروف و کلمات بدین شرح است:

الف) ای خدای من و این یاورمن- به رحمت و کرمت مرا یاری نما و به پاس خاطر این نفوس مقدسه
ب) محمد- ایلیا(علی) – شبر(حسن) – شبیر(حسین) – فاطمه.
ج) آنکه همه بزرگوار و گرامی اند.
د) جهان به برکت آنها برپاست- به احترام نام آنها مرا یاری کن.
ه) تنها تویی که می توانی مرا به راه راست هدایت کنی.
بعداً دانشمندان انگلیسی ازجمله ماکس استاد زبانهای باستانی در دانشکده منچستر ترجمه روسی این کلمات را به زبان انگلیسی برگردانیده که عیناً درمجلات و روزنامه ها نقل گردید.


حدیث کساء و لوح مکشوفه!

دردین مبین اسلام، دعایی مورد استفاده علاقمندان و دوستداران اهل بیت مقدس است به نام (حدیث کسا) که راوی آن جابرابن عبدالله انصاری، یکی از نزدیکترین صحابه پیغمبراکرم(ص) به نقل از بانوی مکرمه، حضرت فاطمه زهرا سیده النساء العالمین سلام الله، یگانه دختر گرامی رسول اکرم (ص) است. درفرازی ازاین دعاخداوند خطاب به ساکنان آسمانها و ملائک می فرماید: ای ملائکه من وای ساکنان آسمانهای من، به درستی که من خلق نفرمودم، آسمان بنا شده را و زمین کشیده و تسطیع شده و نه ماه روشنی دهنده را ونه آفتاب درخشنده و نه فلک دورزننده را ونه دریای جاری را ونه کشتی را که سیر و گردش می نماید، مگر به جهت دوستی و محبت این پنج تن که زیر کساء آسوده اند.
این فراز با توجه به مطلبی که درلوح مکشوفه مربوط به کشتی نوح آمده است :(که جهان به برکت آنها برپاست) و با توجه به قرآن کریم، سوره آل عمران آیه 75 که می فرماید:( هنگامی که خدا پیمان گرفت از پیامبران و رسولان صدیق) که پیمان در عالم ذر و قطعاً قبل از پیدایش جهان بوده است ، دلیل قاطع برآن است که پیامبران و امامان معصوم(ع) دارای دو وجود هستند.
یک وجود ذاتی که قبل از جلقت جهان هستی بوده است. دوم وجود حضوری که پس از به وجود آمدن جهان، هریک از پیامبران و امامان معصوم(ع) درزمان و مکان مخصوص حضور پیدا نموده اند.
و این مطلب دروجود آقا حضرت امام زمان(عج) هم یقیناً صادق است که به امر خداوند متعال دریک زمان مخصوص و محدود ودر جایگاه مورد توجه به وجود حضوری مبدل گردیده ا ند که سپس به مشیت الهی ازنظرها پنهان می گردند وهرزمانی که مشیت الهی قراربگیرد، مجدداً حضور پیدا خواهند فرمود.


حکایتی دیگر

یاری طلبیدن سلیمان نبی (ع) ازاهل بیت پیامبر.
درجنگ جهانی اول (1916میلادی) هنگامیکه عده این از سربازان انگلیسی درچند کیلومتری بیت المقدس مشغول سنگر گیری و حمله بودند، دردهکده کوچکی به نام (اونتره) یک لوح نقره ای پیدا کردند که حاشیه اش به جواهرات گرانبها مرصع و دروسطش خطوطی به حروف طلایی نگارش یافته بود.وقتی آن را نزد فرمانده خود(میجر ای-ان-گریندل) بردند، او هرچه کوشید نتوانست از آن چیزی بفهمد، ولی به اینکه این لوح قدیمی است پی بده و بلاخره این لوح با چند واسطه ازمیجرگریندل به دست سرپرستان ارتش بریتانیا (لیفتونانت) و (گلدستون) رسید واین دونفر لوح را به باستان شناسان سپردند. پس ازخاتمه جنگ1918 میلادی کمیته این شامل اساتید خط شناس از بریتانیا، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی تشکیل شد.
پس از چندماه بررسی درسوم ژوئیه 1920 معلوم شد این لوح مزین و مشهور است به نام (لوح سلیمانی) وسخنانی از حضرت سلیمان را دربر داردکه به الفاظ عبرانی قدیم نگاشته شده و این تصویر نوشته آن است:
ترجمه لوح سلیمانی:
الله
احمد ایلی
یاهتول
حاسن حاسین
یا احمد! مقذا = ای احمد، به فریادم رس!
یا ایلی انصطاه = یا علی، مرا مددی فرما!
یا هتول ای کاشنی = ای بتول، نظر مرحمت فرما!
یا حاسن اضومظع = ای حسن کرم فرما!
یا حاسین بارفو = ای حسین، خوشی بخش!
امو سلیمان صوه عئخب زالهاد اقتا = سلیمان اکنون به این پنج بزرگوار استغاثه می کند.
بذات الله کم ایلی = وعلی (ابن ابیطالب) قدرت الله است.

چون این خبر به اسقف اعظم انگلستان LORD BISHOP رسید، فرمان محرمانه ای به گروه باستان شناسان نوشت که خلاصه اش این است:
اگر این لوح درموزه گذاشته شود و در دید مردم قرارگیرد، اساس مسیحیت متزلزل خواهد شد و سرانجام خود مسیحیان جنازه مسیح را بردوش بلند نموده و در قبر فراموش دفن خواهند کرد.لذابهتر آن است که لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان گذارده شود وجز اسقف و آشنایان مطمئن کسی آنرا نبیند.








 

از: فضل الله منوچهری


منیع : pnu-club.com

 

چهار شنبه 12 مهر 1398

 

هویت

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


ما که هستیم ؟

چرا باید نماز بخوانیم ؟

چرا باید روزه بگیریم ؟

چرا باید اعمالی را که خدا گفته انجام دهیم ؟

چرا باید گناه نکنیم ؟

چرا نباید دروغ بگیم ؟

چرا نباید بی حجاب باشیم ؟

چرا نباید غیبت کنیم ؟

و دلیل انجام همه ی بایدها و انجام ندادن همه ی نبایدهای دین  با یک موضوع جواب داده می شوند :

و آن موضوع چیزی نیست جز اینکه ما باید هویت خود را بشناسیم و  بدانیم عبد هستیم ، مملوک هستیم  و مالک و مولای ما خداست .

 

خداوند در قرآن درباره این موضوع می فرمایند :

إِنْ كُلُّ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَنِ عَبْدًا(مريم/93)
تمام کساني که در آسمانها و زمين هستند، بنده اويند!

ما برای اینکه این سوالات برایمان جواب داده شوند باید موضوع عبد بودن را برای خودمان حل کنیم .

عبد کسی است که تابع مولاست ، عبد کسی است که همه ی داراییش برای خداست ، همه چیز عبد ، مولایش است . عبد از خود  چیزی ندارد ، حتی مالک جان و بدن و فرزند  و همه و همه چیز عبد مولایش است ( لِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَ كَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا ) . عبد همه ی کارش ، همه ی هم و غمّش انجام خواسته های مولایش است . عبد مطیع مولا است و بس .  

برای اینکه موضوع عبد را متوجه شویم می توانیم از سخنرانی استاد پناهیان در لینک های زیر استفاده کنیم .

 

 سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دهه اول محرم سال 90، در دانشگاه تهران با موضوع «هويت يك عبد» .
1

برچسب‌ها: عبد , دلیل حجاب , دلیل نماز , دلیل واجبات , هویت,
 

دو شنبه 8 مهر 1398

 

اسرائیل بزرگترین مرکز تجارتِ «برده زنانِ» سفیدپوست:

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


اسرائیل بزرگترین مرکز تجارتِ «برده زنانِ» سفیدپوست:
حقایقی دِهشتناک از « بَردگی جنسی زنان اروپایی » در اسراییل + تصاویر
طبق آمارهای سال 2005 ، سالانه 10،000 دختران و زنان اروپای شرقی و روسیه با وعده ی اشتغال به کار فریب داده شده و در اسرائیل به اسارت جنسی کشیده شده اند و ادامه ی عمر را به اجبار، به عنوان روسپی به بردگی کشیده می شوند. بنابراین در طول یک دهه تا سال 2005 ، حدود 100،000 زن به اسرائیل قاچاق شده اند که به تمامی این افراد در آغاز وعده ی مشاغل مشروع داده شده اما پس از ورود به اسرائیل غافلگیر و به جبر وادار به روسپی گری می شوند.
سرویس بین الملل پایگاه 598، این مقاله ترجمه ای از منابع مختلف انگلیسی است و صرفاً بخش نتیجه گیری متعلق به نگارنده (پایگاه 598) می باشد.

بردگی انسان های دیگر نزد اسرائیلیان مشروع و قانونی است زیرا حقی است که از جانب خداوند به آنها اعطا شده است! و بر پایه ی معتقدات دینی!! بسیار بر این مورد راسخ هستند.!

اگر به زبان انگلیسی در گوگل:

-    عبارت « تجارت برده سفید در اسرائیل » را جستجو کنید بیش از 13،600،000 نتیجه خواهید یافت.

-    عبارت « یهودیان و تجارت برده سفید » را جستجو کنید بیش از 7،030،000 نتیجه خواهید یافت.

-    عبارت « یهودیان و تجارت برده سیاه و سفید » را جستجو کنید بیش از 9،100،000 نتیجه خواهید یافت.

اسرائیلیان برده دارانی حرفه ای هستند که سالیان بسیار طولانی به این حرفه مشغول بوده اند . و برایشان تفاوت ندارد که رنگ برده، سیاه یا سفید باشد.

طبق آمارهای سال 2005 ، اعلام شده در وب سایت های عبری اسرائیل، کل سود سالانه به دست آمده از بردگانِ سفیدی که از سایر کشورهای جهان به ویژه اروپا و  ایالات متحده آمریکا به اسرائیل قاچاق شده اند به یک میلیارد دلار رسیده است. 

دکتر ویلیام.ال.پی یرس محققی که در این باره پژوهش های عمیقی انجام داده و به چاپ رسانیده است در این باره می نویسد :

1- طبق آمارهای سال 2001 ، سالانه 3000 زنان سفیدپوست اروپایی به عنوان بَرده ی جنسی به اسرائیل قاچاق می شوند.

2- طبق آمارهای سال 2005  ، سالانه 10،000 دختران و زنان اروپای شرقی و روسیه با وعده ی اشتغال به کار فریب داده شده و در اسرائیل به اسارت جنسی کشیده شده اند و ادامه ی عمر را به اجبار، به عنوان روسپی به بردگی گرفته می شوند. بنابراین در طول یک دهه ، حدود 100،000 زن به اسرائیل قاچاق شده اند که به تمامی این افراد در آغاز وعده ی مشاغل مشروع داده شده اما پس از ورود به اسرائیل غافلگیر و با جبر و زور به عنوان روسپی وادار به کار می شوند.

3-  این زنان در آپارتمان هایی نگهداری می شوند که درب های آن قفل و پنجره ها دارای حفاظ های فلزی است.



Victims Of Illegal Sex Slave Trade Behind Bars In Israeli
 
تصویر بردگان جنسی ( قربانیان این تجارت ضدبشری) پشت میله ها در اسرائیل


4-  گذرنامه های آنها ستانده می شود تا در صورت فرار، قادر به خروج از اسرائیل نباشند.

5-  مورد ضرب و شتم، شکنجه قرار گرفته و با شیوه های یهودی موسوم به (. . . ) به صورت گروهی به ایشان تجاوز می شود.

6-  معمولاً در حراجی هایی فروخته می شوند که در آنها لخت نمودنِ  بَرده، اجباری است.

7-  هر یک از این زنانِ و نوجوانانِ اسیر، در بیش از 400 فاحشه خانه ی اسرائیل ، مجبورند روزانه تا 15 نفر یهودی را تحمل کرده و در تمام 7 روز هفته در اختیار مشتریانِ باشند.

8-  تا سال 2001 فقط در شهرِ تل آویو 250 فاحشه خانه وجود داشته است!

9-  پااندازهای جنسی و قاچاقچیانِ تجارتِ برده در اسرائیل توسط پلیس کاملاً نادیده گرفته می شود و تن فروشی جبری در اسرائیل جرم نیست.

تصویر زیر  نشان دهنده پوسترهایی است که در خیابان های صوفیه ی بلغارستان نصب شده و به زنان هشدار می دهد مراقب باشید تا به عنوان برده ی جنسی سرقت و به اسرائیل قاچاق نشوید. ( تاریخ عکس : 20 می 2007 )



 
نقشه ی مسیرهای اروپاییِ تجارتِ برده به اسراییل

 
تصوری از یک فروشگاه بردگان جنسی در اسرائیل

 
تصویری اعتراض آمیز از یک زن اسیر در یک فروشگاه اسرائیلی که به نمایش گذارده شده است.

 
                                                          
   در اعتراض به این تجارت اسرائیلی، روی اتیکت مچ بردگان نام دخترانه ی ریتا (ריטה) به خط عبری ( اسرائیلی ) نوشته شده است.


 




                                                          به نوشته های این تصاویر ِ واقعی دقت فرمایید!
نتیجه گیری :

خفقانِ سازمان های حقوق بشر در این خصوص، جای خود و توجیهات مشخص خود را دارد.

اما آنچه که از سوی دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی قابل انجام است، پرداختنِ بیش از پیش و رسانه ای نمودنِ این قضیه در سازمانِ ملل و دیگر نهادهای بین المللی است که به عنوان یک اهرم فشارِ واقعی ، در راستای استیفای حقوق انسان هایی مظلوم و بی یاوری که در نقطه ی کور معادلاتِ سیاسی جهان اسیر شده اند عمل خواهد کرد.

دولت محترم و رسانه ها می بایست با دنبال نمودنِ یک جریانِ مستمرِ خبری به بی پناهانی بپردازند که در چنگال پلشتِ طمعِ جنایتکارانِ صهیونیست به بند کشیده شده اند.

پرداختن به این خط خبری و رسانه ای، این مزیت رقابتی را دارد که صرفاً در موردِ مسلمانان و فلسطینیان نیست بلکه به مثابه یک اهرمِ انسانی مؤثر، موضوعی است که غیرمسلمانان جهان را نیز در جمعِ مدافعانِ خود دارد.

قطع یقین، تمرکز بر این موضوع – در کنار پرداختنِ به حقوق از دست رفته ی فلسطینیان-  موجب خواهد شد تا آزادیخواهان و عدالتجویان غربی ( و حتی متعصبان وطن پرستِ اروپایی ) بیش از پیش به خیلِ مخالفانِ اسرائیل پیوسته و اجماع ِ جهانی علیه این طایفه ی شیطانی بیش از گذشته منسجم گردد.

در این زمینه می بایست رسانه های سایبری کشور و شبکه های ماهواره ای صدا و سیما پیشرو بوده و به زبان های مختلف جهان در این باره اطلاعرسانی ، آگاهی افزایی و خبرسازی نمایند.

نقاطِ قوت رسانه ای موضوع اینهاست :

1-    اسرائیلیان از اکثر کشورهای غربی و شرقی برده گیری و سرقت انسان نموده اند که این امر می تواند به فراگیر شدن و جهانی شدن مطالبات و اخبار کمک نماید.

2-    علنی بودن این سیه کاری، می تواند وضعیت زشت و ناعادلانه ی حقوق بشر اسرائیل را هویداتر از همیشه سازد.

منابع :

1.     2001- Dr. William L. Pierce

2.     themodernreligion.com

3.     solargeneral.com

برچسب‌ها: اسراییل، اسرائیل، برده داری، تجارت برده،حقوق بشر،قاچاق انسان، زنان اروپایی,
 

دو شنبه 8 مهر 1398

 

کلیپ های مفاسد اقتصادی

نویسنده : یه بنده خدا

موضوع : <-CategoryName->


چرا رهبری با مفاسد برخورد نمی کند؟ انتشار کلیپهای تصویری موضوعی برگزیده سخنرانی استاد رائفی پور در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان 

  صفحه ی دانلود و نمایش این کلیپ

 

استاد رائفی پور- مفاسد "اقتصادی"

  صفحه ی دانلود و نمایش این کلیپ

 

دکتر عباسی - مفاسد اقتصادی

  صفحه ی دانلود و نمایش این کلیپ

 


برچسب‌ها: رائفی پور, عباسی, اقتصاد, مفاسد اقتصادی, کلیپ اقتصاد,
 

چهار شنبه 3 مهر 1398

 

مطالب گذشته

·

حجاب ارسال در : 1398/11/18 19:15

·

آیامیدانید ...؟ 4 ارسال در : 1398/05/10 20:26

·

آیا در قرآن برای راهپیمایی هم آیه داریم؟ ارسال در : 1398/05/01 16:02

·

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس ارسال در : 1398/05/01 15:58

·

دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان که در شب اربعین سنگ تمام گذاشتند!+ تصاویر ارسال در : 1398/04/29 18:37

·

روابط دختر وپسر از دیدگاه قرآن ارسال در : 1398/04/29 18:31

·

شباهت نظر رهبر انقلاب و پناهیان در مورد فرج و تحول در جهان ارسال در : 1398/04/28 16:50

·

داستان اراده محکم و همت بلند یک دختر ارسال در : 1398/04/23 17:18

·

داستان جالب عابد و سگ ارسال در : 1398/04/23 17:17

·

عشق واقعی... ارسال در : 1398/04/23 17:15

·

حکایت حمایت از حامیان حضرت علی(ع) ارسال در : 1398/04/23 17:09

·

عابد و شیطان ارسال در : 1398/04/23 17:08

·

تمنا ارسال در : 1398/04/23 17:07

·

تلخ ارسال در : 1398/04/23 17:05

·

چهار سخنی که زاهد را تکان داد! ارسال در : 1398/04/23 17:00

·

ماجرای امید بخش ترین آیه قرآن ارسال در : 1398/04/23 16:55

·

شیطان و فرعون ارسال در : 1398/04/23 16:52

·

داستان جالب بهلول و شکستن سر استاد ارسال در : 1398/04/23 16:34

·

حکایت آن درخت ارسال در : 1398/04/23 16:27

·

حدیثی زیبا ارسال در : 1398/04/20 18:16




لطفا برای بهبودی وبلاگ نظر بدهید و اگر مطلبی دارید که مفید است به abdekhodam@yahoo.com ایمیل کنید تا با نام خودتان در وبلاگ درج شود ، با تشکر ، یا علی .



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تحفۀ هوشیاری و آدرس tohfeyehushyari.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








>